Auta s nejhorším interiérem – znáte je?


Warning: Undefined array key "random_ads_start_direction" in /data/web/virtuals/344391/virtual/www/domains/auto-gril.cz/wp-content/plugins/ad-injection/ad-injection.php on line 2173

Design je při volbě konkrétního automobilu poměrně důležitý. O tom rozhodně není pochyb. Nejenom, že hledíme při výběru na exteriér, ale pochopitelně je třeba podívat se i dovnitř. U některých vozů musíme říci, že se jim design opravdu nepovedl. Podívejte se na auta s nejhorším interiérem, která jenom existují. Je jich poměrně dost.

Fiat Multipla

Když se na tento vůz podíváte, doslova váz odpudí. Už proto se dá tušit, že ani v interiéru to rozhodně nebude žádná hitparáda. A to se také potvrzuje. Nikdo nechápe, kdo interiér navrhoval. Inspirací jistě byly dodávky, ale výsledek není nijak dokonalý. Naopak. Pokud něco na první pohled zaujme, jen to rozhodně zcela obyčejný a zcela prázdný volant. A vedle něho, na středovém panelu, je vše ostatní., Vidíte zde svou rychlost, pod tím nastavujete topení, dále je zde řadicí páka, po pravé straně výdechy klimatizace, rádio, přihrádky. Hrůza jak na první pohled, tak s ohledem na praktičnost.

Smart

Moderní malá autíčka, která se hodí do města. Ale jenom na kratší cesty, jelikož pokud by bylo třeba trávit při pohledu na interiér vozu delší čas, vydržel by to jenom málokdo. O co se tvůrci snažil? Jistě o to, aby se vyhnuli klasickému provedení a přišli s designem, který by byl nejenom moderní, ale který by byl spíše nadčasový. Pokud jde o volant, dá se říci, že ten až na jeho střed vypadá poměrně povedeně a také zajímavě. A jak je to u ostatních prvků? Je to hrozné. Interiér je poměrně chudý, a to i proto, že cílem je vše ovládat prostřednictvím dotykové obrazovky. Jelikož ta je ale poměrně malá, není to žádná výhra. Miniaturně působí třeba i autorádio, a pokud jde o různá tlačítka, tak ta zase působí velmi obyčejně, až chudě.

BMW i3

Vůz, který má sám o sobě vypadat velmi nadčasově a moderně. To je hlavní dojem, který má model BMW i3 jasně vyvolat. Nutno říci, že pokud jde o exteriér, i zde může auto budit rozporuplné pocity. Dnes je ale trendem, že pokud je auto čistě na elektřinu, vypadá zkrátka a jednoduše jinak. Někomu se líbí, někomu ne. A jak je to s interiérem? Zde už se lze spíše přiklonit k tomu, že se zase tolik nelíbí. Kombinace různých materiálů a barev by se ještě dala přehlédnout. Co ale nijak dobře nepůsobí, to je rozhodně až moc obyčejný a celkem nudný volant, nebo až zbytečně velké páčky pod ním. Celkem stroze potom spodní středová část, u které musíme říci, že asi nejhorším prvkem je samotný volič převodovky. A kdo se zadívá ještě k nohám řidiče, toho pravděpodobně překvapí velikost plynového pedálu – také nic, co by lákalo na pohled.

Honda Civic

Těžko odhadovat, jakým směrem se chce Honda u svých modelů posouvat, ale pokud se podíváme na model Civic, je třeba říci, že cílem snad muselo být jenom to, aby bylo v interiéru skutečně vše. Jinak nelze vysvětlit, co se honilo designérům v hlavě ve chvíli, kdy tento vůz navrhovali. On má uvnitř skutečně vše. Chcete se cítit jako v závodním voze? Díky černé a červené barvě, ale i díky kovovým pedálům a také podložce pro levou nohu můžete. Chcete se cítit jako v běžném a nudném automobilu? Nastavte si výdechy klimatizace ve středovém panelu, nebo vložte CD do autorádia. Chcete vědět vše o svém voze? Dívejte se na jeho hlavní displej ve středovém panelu… nebo na doplňující digitální displej hned vedle… anebo na displej ukazující otáčky, hned za volantem. Či je snad libo ten nad ním, který vám ukazuje rychlost? Skutečně to vypadá, že co není na displeji, jako by nebylo. Přitom, i když jich je tolik, jsou ve voze desítky různých tlačítek a tak většinu věcí v autě stejně nenastavíte jedním ovládacím prvkem, ale každým zvlášť. Proč?

Pagani Huayra

Dokonalý supersport, který rozhodně nadchne každého milovníka rychlosti. Pokud jde o jeho vzhled, a to v souvislosti s interiérem, už to tak dokonalé přece jenom není. Je jasné, že moderní supersporty musí působit unikátně, nadčasově a musí vzbuzovat diskuzi. Zda se to ale povedlo v případě tohoto modelu, to je otázka. My si myslíme, že spíše ne. Proto ho řadíme mezi auta s nejhorším interiérem. A to hlavně proto, že nám celkově přijde, že se to s nadčasovostí až přeháněl. Hlavně mnoho kovových prvků, které jsou vyrobeny z hliníku, rozhodně nepůsobí ve voze až tak dobře, jak by se očekávalo. Celkový světlý nádech celý interiér až výrazně slévá do jednotného a neodděleného stylu. A největší přešlap? Zcela určitě větrací otvory v sedadlech, které i když mají funkci praktickou, tak vypadají hrozně.

Chcete znát i naprosté unikáty?

Výše jsme zmapovali několik příkladů, které jasně ukazují, jaké automobilky šláply se svým designem interiéru skutečně vedle. Na závěr se ještě lehce podívejme do budoucnosti, stejně jako do historie. A to proto, že byly i takové návrhy, které se dají označit za doslova bláznovství. Jedním z takových vozů je třeba Citroën Hypnos, který už názvem jasně ukazuje, že nebude klasický. A je to pravda, jelikož to potvrzuje unikátní barevný interiér. Něco zcela netradičního ale přináší i automobilka Lamborghini, a to pokud se jedná o koncept Egoista. Doufejme, že ten se nikdy vyrábět nebude. Vypadá totiž na první pohled jako o interiér nejmodernější stíhačky na světě. A buďme rádi i za to, že se na trhu nikdy neobjevil koncept Sibilo, se kterým přišla automobilka Lancia. Zde skutečně nelze odhadnout ani vzdáleně, na co designéři mysleli při navrhování, stejně jako v podstatě nelze ani odhadnout, jak by se daný automobil musel řídit. A že velice špatně a komplikovaně, to rozhodně není nutné dodávat.

Rate this post