Audi – Prologue, R8, R18, ABT RS6 R
Warning: Undefined array key "random_ads_start_direction" in /data/web/virtuals/344391/virtual/www/domains/auto-gril.cz/wp-content/plugins/ad-injection/ad-injection.php on line 2173
Audi R8 V10 plus
Jedná se o druhou generaci supersportu R8, uprostřed uložený vidlicový atmosférický desetiválec o objemu 5,2 litru a výkonu 550 koní rozpohybuje auto vážící necelých 1900 kg na 100 km v hodině za 3,5 vteřiny. Na výběr je mezi 7° dvouspojkovou automatickou převodovkou a 6° manuální – což je v této kategorii už výjimka.
Verze plus má namísto elektricky výsuvného pevné karbonové křídlo.
Motor je viditelný, je vidět i něco jiného než molitan vykukující zpod plastu jako u běžných dnešních aut.
Audi R18 e-tron quattro
R18 e-tron quattro je závodní vůz Le Mans Prototype, poháněný je třemi motory a to 4,0 V6 TDI uloženým vprostřed s elektricky poháněným turbem a dvěma elektromotory, celkový výkon je 558 koní, využívá rekuperační systém KERS. Převodovka je 7° sekvenční manuální. Minimální hmotnost je 870 kg.
Audi Q7 e-tron quattro
Q7 e-tron je hybridní verze SUV Q7, díky kombinece TDI a elektromotorů dojezd až 1400 km a spotřeba prvních 100 km je pouhých 1,4 l.
šestiválec 3,0 TDI s 258 koni a elektromotor 98 kW (131 koní) umístěný v převodovce
Audi Prologue
Luxusní dvoudvéřové cupé, 4,0 TFSI V8 605 koní, hmotnost těsně pod dvě tuny, z 0 na 100 za 3,7 sekund. Prologue má mít nejmodernější výbavu: 8° tiptronic, vzduchový podvozek, Quattro se systémem vektorování točivého momentu, řiditelná všechna kola, Audi virtual cockpit – budíky, kontrolky nahrazují displaye s měnitelným rozložením. Zajímavostí je použití výkonného mobilního procesoru Nvidia Tegra K1 a využití optických vláken pro přenos dat.
ABT – RS6-R
Známý úpravce Audi se rozhodl vylepšit už tak dost extrémní RS6 Avant a vzniklo RS6-R – omezená série 25 vozů, výkon je upraven na 730 koní rozpohybující toto supersportovní combi na stokilometrovou rychlost za 3,3 vteřiny.
MTM RS8
MTM má také omezenou sérii o 25 kusech, pro změnu si vzalo do parády limuzínu S8 – zvedli výkon na 750 koní.