Objevte svět Kia na sociálních sítích

Komunikace na sociálních médiích je pro současné značky již neodmyslitelnou součástí marketingové strategie. Kde všude můžete najít značku Kia?

 

KIA CZECH na Instagramu

 

Fotografie především nových vozidel, ale i další novinky ze světa Kia se nacházejí na Instagramu. Zároveň se zde objevují informace o dalších projektech, které značka aktivně podporuje.

Z nejvýznamnějších projektů se tak na Instagramu ukazuje například spolupráce s tenisovou hvězdou Rafaelem Nadalem. Ten je již od roku 2004 ambasadorem značky a Kia podporuje jeho nadaci. Ostatně automobilová značka patří i ke sponzorům tenisového turnaje Australian Open. Z dalších sportovních aktivit pak podporuje Evropskou ligu UEFA.

Samotní fanoušci se mohou do dění na Instagramu zapojit rovněž a dát najevo, že se chtějí připojit ke značce za pomoci hastagu #LifeWithKia. Pokud sami mají některý automobil této značky, mohou příspěvek označit jako #MyKia, případně pod hashtag umístit název značky.

 

KIA Czech na Facebooku

 

Stále nový poutavý obsah, který informuje o aktuálním dění ve světě Kia, denně přibývá také na Facebooku. Příznivci této automobilové značky se zde mohou zapojit do diskusí nebo se na cokoli zeptat.

Zároveň značka na sociálních sítích působí v rámci své propagace. Kia využívá algoritmy pro analyzování příspěvků a sledování jejich výkonu. Díky tomu dostává každý uživatel obsah zajímavý a pro něj relevantní.

Poprvé se pro rozšíření povědomí o novém modelu rozhodla značka využít Facebook v roce 2017, když na trh uváděla automobil Kia Stinger. Kampaň tehdy zacílila napříč zákazníky po celé Evropě.

 

KIA CZECH na Twitteru

 

Kia ve 160 znacích, to je oficiální twitterový účet. Kia jeho prostřednictvím informuje o různých událostech, sdílí příspěvky propagační a další obsah.

Aby bylo možné na aktivním kanálu rozlišovat především novinky, jsou na úvod vždy tyto příspěvky označeny nápisem NOVINKA. Díky tomu uživatel není zahlcen velkým množstvím tématicky různorodých příspěvků a zároveň neztrácí přehled o aktualitách.

 

Kanál Kia Czech na Youtube

 

Kia a sociální média, to je i prezentace prostřednictvím videí. Na Youtube kanále naleznete převážně příspěvky, které se týkají přímo jednotlivých vozidel. Zvlášť jsou pak v playlistu vyčleněny novinky a další prostor je věnován stávající produktové nabídce jednotlivých vozů.

Značka také aktivně spolupracuje s influencery. V Čechách je to například Jan Hanko, jeden ze zakládajících členů mezinárodní parkourové skupiny Urban Sense.

 

Kia Motors Europe on Linkedin

 

Svou činnost značka Kia také představuje na sociální sítě určené pro profesionály. Zde se nachází stručný profil s historií firmy.

Zároveň se zde mohou připojit případní zájemci o zaměstnání, kteří zde přehledně vidí, jaká pracovní místa jsou aktuálně volná a kde se nacházejí (jedná se o evropský profil, který není cílen zvláště na ČR). A mají současně možnost blíže poznat každodenní život ve firmě.

Rate this post

CLOSE
CLOSE