Porsche 911 prochází faceliftem

Dopřát si čas od času nějaký facelift, tedy plastickou operaci, není jenom výsadou celebrit. Mohou si ho užít také automobily a věru, že to dělají. Jejich výrobci jim tímto způsobem prodlouží životnost. „Kosmetickou“ změnu vzhledu způsobí jiný design nebo také použití nových doplňků. Technické jádro vozu zůstává stejné, ovšem jinak se může měnit jak interiér, tak i exteriér modelu. Úspěšný facelift si nyní užívá i model Porsche 911.

Designérské vymazlenosti

Jak se tedy inovace dotkly tohoto modelu? Na první pohled odhalíte, že má předělaný přední nárazník včetně hlavních světel se čtyřmi diodami pro denní svícení, které na něm najdete. Ovšem to samozřejmě z designových prvků zdaleka není všechno. Proti původnímu modelu se liší i zpětná zrcátka, kliky dveří. Úplně novým tvarem se chlubí i víko motorového prostoru, které disponuje podélnými lamelami pro nasávání vzduchu k turbodmychadlům a zadní světla.

Komunikuje i s telefonem

Pokud jde o změny v interiéru, ty si zatím na fotografiích prohlédnout nemůžeme. Nicméně už nyní máme zprávy, že se inovace dočkal hlavně dotykový displej multimediálního rozhraní Porsche Communication Managment. Nový komunikační prvek má bez potíží navazovat spojení s mobilními telefony, a to pomocí Apple CarPlay.

Bude nízká spotřeba i ve skutečnosti?

Končí atmosférické motory a jsou u obou modelů Porsche 911 Carrera i Carrera S nahrazeny třílitrovými turbo motory. Díky tomu má nyní Carrera 370 koní a verze S ještě o 50 koní víc. S automatickou převodovkou vykazuje tento model spotřebu pouhých 7,4 litru na 100 km u základního modelu a u Carrery S je to 7,7 litru na 100 km. Zda tato papírová spotřeba bude fungovat i v normálním světě, to se ale teprve uvidí. Příjemnou změnou je i ovladač na volantu, který umí přepínat vůz do módů Normal, Sport, Sport Plus a Individual.

Jak se článek líbíl?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 

CLOSE
CLOSE
Posilování a kulturistika, trénink i výživa